Datorn får vänja sej lite utan mej :)...

Med vårvärmen blir det ju mindre innesittande = mindre datorsittande = skönt! . Ler.

Igår var LInn o jag lediga, så vi gosade ute på en filt i solen halva dagen, sen for vi in till stan till Optikern. Där det konstaterades att Viktor behöver glasögon, han är närsynt på ena ögat ( var ovanligt ). Så han behöver dom när han ser på tv o sv. Viktor hittade ett par som han ska ha. Men fan....vad dyrt....trodde det var billiagare till barnen....

 
Idag var det möte på jobbet, sen tackade vi av Millan, hon ska ha bebis i JUli, så hon kommer vara hemma tills dess. Kul tycker jag, då kommer vi hinna ses mera :). Vi har jobbat om varandra som det varit nu.

        Igår fick jag hem min kamera! Jag blev rikitgt barnsligt GLAD. Kommer smakprov på bilder jag tog igår här nedan.
( min kamera.....ovanför )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg kamera :)

2008-04-17 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0