Nojjig!!!!

Min lille lille goa katt Ernst har en svullen tass. Jag upptäckte det förrut när han kom o la sej på min mage i tvsoffan. Jag tänkte att oj vilka stora tassar han har, men började genast jämföra hans båda tassar o konstaterade att tass nummer två var svullen! Ganska rejält oxå. Jag har känt igenom svullentassen, men han bet mej bara när jag kände på " tumnagel" tassen, så kanske den gått av?...


                Om det varit en orm hade väl Ernst blivit allmänpåverkad va? Snälla säg så. Får nästan lite panik av att tänka på att en orm kan ha biten den lilla tassen, som jag förövrigt tog bilder på i förrgår.
                      Vill ni se? nehä, men det MÅSTE ni ;)..Här kommer Ernst tassar....

image54
image55

ÅÅÅÅ...vad han är min lilla älskling!!!!!!!!......

Kommentarer
Postat av: Lejla

åh vilken sötnos :D

2008-04-27 @ 22:09:37
URL: http://livetenfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0