Oh härliga vårsol...

Njuter av vädret som är nu. Borde sitta mera på altanen nu. Men jag satt där igår några timmar, så jag blev lite hettad i ansiktet igår, så tar det lungt idag. Men det blir nog kaffe ute på personalballkongen med Anette när vi börjar jobba sen. Jippie....

Tänk att jag har varit mamma i snart tio år. För snart tio år sedan ploppade Viktor ut till världen, två månader för tidigt. Var en jobbig tid att tillbringa på sjukhuset, i nästan två månader, varje dag åkte jag in till Viktor. Var så skönt när han fick komma hem. Hualigen, nu är det bara tre år kvar, sen kanske tonårstrotset härjar i vårt hus ?

              Ska nog fixa en ansiktsmask innan jag sticker till jobbet.
                   Och göra mej nån god smoothie !!!

image43

Lilla mormor....

Kommentarer
Postat av: Nilla

ojjjj vad tiden går!!!!!
Du har varit så duktig me honom vännen!
kramar

2008-04-04 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0