Ops...

Hm, jag höll på att försova mej nu på morgonen. Jag hade stängt av mobilen efter första alarnet. Som tur var så vaknade jag med ett ryck. O klockan var lungt. HInner ju tillochmed kolla datorn en stund.

    Jag har tråkig jobbarhelg. Kör igång 8 o slutar 20.30 ikväll. Har iofs två timmars rast, men det är drygt. Samma visa i morgon. Ikväll följer brorsan med hem. Så han o Jonas kommer väl spela musik här i källaren för glada livet, så det blir nog svårt o sova inatt. Haha.

Igår tog Linn o jag med oss mamma ner till MOtala. Jag behövde köpa lite kläder till Viktor i present. Hittade bara ett par jeans o tshirt. o strumpor o snygga kallingar som Linn valde! Linn hittade sej en fin vårjacka, o jag köpte för små vårskor till henne, ett par röda söta basketskor på maxi. Snälla mamma skulle byta dom till en större storlek.

             Dagen ser ut att bli fin iallfall....
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0