Loppis!

Vi var påväg till IKEA på förmiddagen, men när lilla jag snålade ut, o misstänkte att det skulle gått åt massa hundralappar där , så nämde min kära sambo att hans kollega brukar åka till en loppis några mil ifrån oss, så svängde jag in där istället. Vi hittade ju såklart inte någon spegel, men vi hittade lite andra saker. Såsom en docksäng till lillan, plus massa annat till dockorna. Jag köpte mej ett rörstrandsuppläggningsfat, ett likadant som lilla mormor har. Och en liten glasskål a 'la marrimekko. Vi passade även på att ta varsin strömmingsbricka där i ett gatukök. * mumsfillibabba*.

Resten av dagen har bestått av städa bilen, plocka äpplen från marken , o lite vin o laxmys på altanen! Nu blir det nog fankingen duschen o sen soffan.

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Mys med loppis. Ibland ialf . Beror ju på vad dom gar :)

Man kan hitta fynd.



Vin? ...Du har syndat !! ..fniss..

2008-08-23 @ 19:58:39
Postat av: Nilla

Helsköna produkter! :



http://www.hemmetsallarum.se/

2008-08-24 @ 10:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0