Olika slags fredagar?

Jag vet ännu inte hur min fredagskväll kommer att sluta? Antingen blir det att J kommer hem med platt tv:n som ska täcka ena vår tv rums vägg ( han har åkt 14 mil för o hämta den just i detta ögonblick, tor o retur allså ). Och stannar min J hemma så kommer pappa o D farande. Pappa älskar teknik som sagt o har ringt nu o frågat om den är på g, o om han kan komma o kolla. Jag gav ett svävande svar. För jag vet ju inte....

Om J kommer hem med tv:n, slänger upp den åt oss och sticker ner på Flottefesten som vi båda är bjudna på, men som iallfall jag bangar . Om det blir så så kommer Erika o neo hit o sover över hos mej o barna.

Spännande hur det blir, nä....
bara jag får sitta i min soffa med ett glas vin så är jag nöjd just ikväll, o det får jag ju vilket som.....;-)


Neo kommer iallfall hit nåndag under helgen :-). Idag eller i morgon..BUsungen vår :-)

Kommentarer
Postat av: Nilla

skål med fredagsvinglaset ;)

2008-08-08 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0