Tacka vet ja Bollibompa!

Enda timmen på dygnets alla timmar man får vara ifred från femåringen som vill ha all uppmärksamhet ;-). Jobbigt att jobba heltid, ha magkatarr, städnojja, o mens. Fy faen. Jag shoppade lite till oss förrut för o få mej på bra humör. MEN när jag kom hem så fick jag ändå städnojja o ilskna ögonbryn. Min kära sambo mötte mej i dörren o sa att jag skulle vara tyst :), för han hade minsann haft fullt upp med o rensa grusgården.......Den tycker inte jag är lika viktig att hålla ren o fin som huset.

Nu ska jag ta tio djupa andetag o gå till köket o ta ut den mjuka pepparkakssockerkakan ur ugnen o njuta av de nya sakerna till köket.......sen ska jag dammsuga o skura golv...o hoppas att magen slutar vara dum mot mej snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0