I love Hjo :)

Haha, på muggarna står det så ibland. O idag har Linn o jag varit i Hjo, hos Jenny Saga o Sigge! Tack för titten våra vänner :). Vi saknar er redan.

När vi hade varit i Hjo så hämtade vi Jonas. Vi åkte in till stan o handlade, sen åkte vi ut till pappa. Där pappa o jag delade på en flaska vin o han tjatade om att " ska ni inte skaffa er en liten tredje till?" Sne börja han tjatet om att det är roligt när barnen blir stora, då har man mycket nytta av alla pågar :)...han syftar väl på jonas som hjälper pappa med sitt husbygge o så.

SEN började han prata om dop o bröllop. Pappa är helt inne på att vi måste göra det i sommar.

Sen ringde svärmor, o jag sa att vi varit hos pappa. Då börja hon oxå prata om bröllop, bara för att hon vet att papppa tycker det är så viktgt. När jag sa att jag ville gifta mej så sa svärmor " jag blir så glad när du säger att du vill gifta dej, det är klart vi ställer upp" ......så nu har jag massa krav på mej. I augusti är det tänkt....så då får ni planera in lite bröllopsfest.

Oj vad halt det var när vi åkte hem från pappsen. Snöade massa o det stod massa lastbilar stilla på vägen. De kom ingenstans. Hua, tur vi slösade sju tusen på nya vinterdäck förra vintern! Det är vi tacksamma för. Dom är bra!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

SANT!!?? SKA NI GIFTA ER????
VAd skoj!! Får man komma? Om inte så kommer vi ialf o våldgästar er ;) Grattis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0