Ledig idag

Känns himla skönt att vara ledig idag. Känns som det var länge sedan. Man uppskattar nog de lediga dagarna mera då. Annars blir jag ju bara uttråkad.

Lite trevliga planer i veckoslutet

Fredag ska jag först jobba till 12, sen hem o hämta Linn på dagis o in till stan igen o luncha med Jenny o barnen. Mysigt. Sen ska mamma följa med barnen o mej till örebro, där vi ska handla present åt syrran som fyller 30 år på söndag. Efter Örebro resan så följer mamma med hit till solhaga o sover över. För Jonas ska på personalfest med brorsan.

Lördag blir det 30 års fest hos syrran

Söndag har jag inget planerat på ännu. Tror det blir till o slappa o baka matbröd?



Så, vad bjuder denna lediga dagen på då måntro? Joooo.

Ska pyssla med all tvätt, plocka iording överallt i huset, gå ut i solen med Linnis. O ikväll blir det vetrinären med Ernst! Har tagit ledigt för hans skull ikväll, så nu måste jag pallra mej iväg ju.

image24

Kommentarer
Postat av: Nilla

Skönt att ha lite planer i veckan va .. ;-)

Hihi, är det Linn som är på kortet?? Vilken liten charmgris :-)

2008-02-28 @ 10:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0