Onsdagen snart slut, närmare helgen, Jeha!



Linn, ERnst o jag drog till nydalen efter lunchen, o stannade där tills kvällen. Maria o jag drog ner till Motala, vi fyndade varsina ballerina skor för 50 kronor! De hade kostat 240 kronor. Kul. Så nu längtar jag efter att få använda dom :).

Jag fick ingen semla igår, men fick en fjärdedels semla idag av mamma :). Blev mätt o belåten på den. Åååå, är så trött på att inte kunna äta ordentligt! Vill inte gå ner i vikt ju....*besvärligt*.

Jonas är sur för att jag inte vill komma upp o se film med honom ;). Jag vill va uppe ett tag till ju. Tar mej ett glas vin! Smakar gott!...

image11
om du vill gråta en skvätt, låna denna boken av mej.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0