Tant!? Jag...nä?!

Min fredagskväll såg ut såhär.

Klädseln var mjukisbrallor o min favviströja med zebran på :). I glaset lite vitt vin, i påsen lite ostbågar. Katten på magen o täcket över benen. På tvn På spåret! ( o Efter det var ett av mina favoritprogram " Robins"..som jag skratta åt...haha..) Efter det duschade JOnas o jag av Ernst ( som var jätteduktig!!!) Linn hade nämligen kletat in honom i massa schampo!!! Oj!!, efter det vart det sängen. Pyjamasen på o så lyssnade jag på karlavagnen...o somnade gott utmattad av febern.....

Hm....Party? Jodå, den 21 mars!! LÄngtar!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

*haha* Tantvarning :P:P

2008-02-16 @ 14:09:02
Postat av: Nilla

Vill oxå parta , men någongång i sommar .. fick ju inte det förra sommaren av någon orsak ;-)
får se om det blir nåt av den varan nu i sommar :-))

2008-02-16 @ 14:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0