*gah*

Måste barn bli som griniga tonåringar såååå tidigt numera??!. Viktor är skitgrinig ikväll för att han inte får köpa DC eller Etnies skor! Hallå!. Är man bortskämd då, eller är det grupptrycket bland kompisarna? ( det står en o annan etnies o dc sko i vår hall när sonens kompisar är här....). Viktor skulle gärna få köpa sånna skor för cirka 900-1100 kronor OM han fötter slutat växa. Och om att han inte slet ut skor på cirka tre veckor.
                 Varför duger inte puma, nike o adidas längre för?....( Jag ska bearbeta Viktorpiktor ). För tyvärr är det ju inte bara Viktor som behöver skor. Även jag o Linn ska ju ha. Och få inte utslag nu, men.....jag kan ju inte heller ha vilka skor som helst. Men det beror ju på min onda rygg, inte prestige!. Sist köpte jag ett par ecco skor för 11oo spänn. Dom gjorde susen för ischiasskitpissondanervont....

Tur jag jobbar heltid i en månad, så kanske både Viktor får sina dc skor, och Linn o jag matchande pumaskor ;-)..

Sådan mor sådan son?!?


...
Borstkämd unge?! ;-)........( neä...)


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ja det är ju inte samma som när man själv växte upp TYVÄRR TYVÄRR, när man (jag) var glad för ett par nya skor från OBS..typ ;-)! bävar redan nu för hur det kommer bli sen, min son (4½) var vansinnigt medveten redan pjuh men det är klart att man vill skämma bort sina gull-apor...eller hur?! visslar

;-)

2008-07-21 @ 22:55:20
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Nilla

Oh shiiiiit låter dyrt det där!!! Dax att börja spara undan slantar redan då innan Eddie kommer o börjar tjata om märkeskläder ;)



ses i helgen! pöss

2008-07-22 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0