Pengar är till för att användas?!...

Ja absolut, om jag får bestämma, med lite koll på stålarna så funkar det att shoppa loss som vi gjorde igår!

Lindex ; Linne , pärlarmband i bruna nyanser, skinnväska till mej. Sen blidde det lite bebiskläder till Arvid, nykomlingen i byn, o en body till Eddie.

Game; tv spel till Viktor....

The stadium ; t-shirtar, jeans till barnen, väska, skjorta till the sambo, vattenflarror.....kanske nåt mer, minns inte

Intersport;
trekvartsbyxor till mej, jacka till Viktor, jacka till the sambo

Cykelringen; flagga till Linns cykel, o NY bmx till Viktor

Biltema; lite allt möjligt till bil o båt

Leksaksaffären; dockkläder till Linn



Jisses vilket bra minne jag tycker jag har nu, kommer kanske lite bilder på lite av det shoppande!


Pöss o kräm


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja pengar är absolut till för att användas, men som sagt lite koll får man kanske ha ... annars får man leva på havregrynsgröt en halv månad :-P

Men usch här har pengarna runnit iväg nu sen vi var på semester!

2008-07-15 @ 12:18:06
Postat av: Nilla

Glömde ju skriva; sött att köpa nåt till min lille bus :)

2008-07-15 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0