Äntligen en dag ledigt....

I morgon är jag ledig. Så Linnis o Jag ska ta sovmorgon. Hoppas jag iallafall.....
Har jobbat torsdag kväll, frdagkväll, lördag elva timmar, söndag elva timmar, måndag åtta timmar. Gissa vem som är mör i huvudet nu? Mm....jag.

I morgon eftermiddag blir det IKEA. Igen. Jag ska dit med Erika o Neo. Hade väl behövt vila, men orkar inte va tråkig mer pga av jobbet.

By the way......jag tog mod till mej o ringde vårdcentralen i morse. Fick en telefontid kl 15.35.
Fick megaångest kl 15.30. Vårdcentralen ringde 15.50!!!!..o gav mej inte tid färns den 25 mars! Jag kommer oroa ihjäl mej innan dess, o tro ajj jag har ännu farligare grejjer än lungcancer! Känner mej besviken på vårdcentralen..

Själv tror jag att jag har lungcancer eller luftvägskatarr..hoppas på det senare...

Pöss
image32

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas du o Linnis får en mysig dag. Själva får jag o Eddie besök av mormor o morfar idag :)
Och du inte tusan har du lungcancer!! Du har säkert det där luftrörskatarr, låter som det
Kram på er

Postat av: jenny

å va bra att du ringt!! håller med Nilla fullständigt, lungcancer tror vi INTE på! Dåligt att du inte fick en tid tidigare så orolig som du är....
kram på dig!

2008-03-13 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0