Jag är en tråkig sjuk människa?

Idag har jag fasiken legat i sängen o bara legat hela dagen. Jag klev upp halv sex idag kan man säga. På kvällen. Har känt mej helt energilös o svullen i ansiktet, o ont i magen o illamående. Och allmänt konstig. Jag känner mej aldrig riktigt bra nuförtiden. Är det åldern månnetro?

Jag ringde mamma förrut, hon o hennes syrra Inger var på bussresa ner till Tyskland. De satt o smuttade irish coffie när jag ringde. O verkade ha skoj. Ikväll skulle jag ha haft skoj med min syster o några fler, men de vågade inte lämna Neo till nån...känns lite tråkigt...

image41

Såhär har jag sett ut hela dagen...gu vilken tråkig syn va?

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du blir bra snart! KRAM

2008-03-21 @ 22:08:40
Postat av: Nilla

Inte kul att du känner så där juh :(
Kanske inte bra att du avbokade din tid?
Krya på dig!
Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0