Kaffe o snö ute..

Känner inte för att gå ut idag. Men vad ska man hitta på o göra hela dagen då?
        Viktor är sjuk, så vi kan inte hitta på något. Linn ska snart ringa till Wilma o leka med henne.

Jag får väl städa i barnens rum. Ser ut som bomben slagit ner där. som vanligt....
Linn har dragt fram massa bebiskläder. Och alla bebisleksaker. Hualigen. Jag måste ta ett tokryck snart o gå igenom alla barnkläder jag har överallt! Finns ju fattiga länder som behöver dom mer än vår kalla vind?. Kanske blir dagens projekt!...

      I helgen ska vi åka o bada med Erika o Neo. O kanske småsyrrorna. Ska bli mys. Jag funderar även på o åka till IKEA o köpa en ny soffa....

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas ni får mys i simhallen! och att du hittar dig en fin soffa ;) Kjam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0