Kukelikuuuu...

Klockan var sju. O jag var tvungen att gå upp.
       Nu sitter jag med en kopp kaffe o behöver tändstickor för att hålla upp ögonen.
              Nej så illa är det inte. Känner mej ganska pigg, trots ynka sex timmars sömn. Ler. Vet att ni
   som läser kanske inte ens får så mycket sömn íbland. Men sova hinner vi ?

    
Dagen bjuder på jobb 8.00 - 20.30.
        Ska luncha med brorsan på rasten. O kanske ta kaffet ute hos pappsen...

                  Vad har ni drömt inatt? Jag minns inte vad jag drömde....

image31

Kommentarer
Postat av: Nilla

hihi sover max 4 timmar varje natt..så häääärligt är mammalivet *skratt*...

drömmde om bla Lennart o dom..minns inte vad..men var en jobbig dröm minns jag :S

2008-03-08 @ 11:24:08
Postat av: jenny

ja, hehe, jag sov mellan 00.30 -4.30 . pigg som en mört..fniss...
jag drömde om tvestjärtar jag...hua....

2008-03-09 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0