Ledig helg..

Jippie vad skönt att vara ledig denna helg, efter att ha jobbat hela förra helgen.

Jonas har äntligen börjat tapetsera nu, för typ en kvart sen. Jag blir snart tokig på att ha det stökigt i trappuppgången, vill ju inreda en mysig läshörna där uppe i hallen snart! Eller om det blir en datahörna? Får se.

                  Å vad jag tycker om mina nya jeans jag köpte på only i veckan.
                         Jonas har sagt flera gånger att han tycker dom är så fina, fin färg. Äntligen ser han att jag köper nya kläder. Inte alltid han gör det, o då blir jag irriterad inombords.

             I morgon är vi bjudna till mamma o dom på påskmiddag . För vi kommer inte ses på hela påsken. Vi drar till Jonas föräldrar då. Dom vill så gärna det, mej hade det kvittat. Men får väl ställa upp lite?

                          Tacos, vin o ska det låta ikväll. Riktig tantvarning ? Men kom ihåg, jag är lite tant, är ju 28 år....

                                       Pöss

Kommentarer
Postat av: Nilla

*haha* ja tantvarning :P

2008-03-14 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0