Morgon i Solhaga...

image33

Dom här söta coola hönorna fick jag av mammsingen när jag var där i Fredags o lämnade av LInn. Jag har kollat på dom ett tag, men snålat ur. O mamma var ju med då, så hon köpte dom åt lilla mej. Tack mammsingen.

Idag : har jag blivit förkyld igen. Så luftrörsen känns rossliga o jag pratar konstigt.......
Ska jag med Syrran o Neo till ikea. Syrran ska köpa tavla för presentkortet hon fick av oss i 30 års present.

MEN först ska jag städa på diskbänken. Linn tycker det ser ut som vi har ett smutshus sa hon förrut :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

aha dotter lik sin mor upp i dagen :)

Postat av: Nilla

Tycker förresten dom där hönorna är sötisar :) Tittat på dom på Ica flera ggr men inte köpt dom .. än...

Postat av: Nilla

haha..du e rolig du..visst saknar jag att ha mage o önskar mig ett barn till men...skönt att va ogravid en sommar nu skulle jag tro ;))

Postat av: jenny

haha, vilken kul kommentar linn hade ;-)

2008-03-13 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0