Nu så...

Tapeterna börjar komma på plats, tar lite tid, är så HIMLA högt i tak i detta hus, o i en trappuppgång blir det till att  Fia får stå o hålla i stegar o så när J ska få upp tapetvåderna. Jag tror att J är lite höjdrädd, tyckte stegen darrade lite :-). Han är mer poppis hos mej nu, J allså. Har haft en " vara irriterad på sambo " period nu, men jag tror det beror på att min kropp inte mår bra, oro inför det, o oro inför jobb. Jag är garanterad 75 % jobb, men det kan ju bli varsom helst. O det orkar jag Inte. Har fullt upp med o komma ihåg alla smårutiner bland de åtta personer jag jobbar med nu. Att jobba med risken att bli slagen, sparkad o bli hotad är en påfrestande grej i sej. Vi på jobbet säger att vi haft en bra dag, för vi har ju inte blivit slagna idag. Ja, ni kan ju tänka er.

             söndag ska mamma o jag till lilla mormor. O kanske till Morbror Lennart o hans fru. Tror morbror behöver något roligt o tänka på. o han blir alltid glad när man kommer o hälsar på så....han fru är inte längre den fru han blev tillsammans med........( hemska sjukdomar det finns )

             Svärmor blev så himla glad förrut när hon ringde o fråga OM vi ville komma i påsk. Så nu blir det inget gå ut på lpngfredagen, tröttnade på veliga personer. TYVÄR får jag ju ställa in Västerviksbesök oxå, känns inte alls kul. Men.....du vet varför Nillispillis....H

Kommentarer
Postat av: Nilla

JAG förstår :)
Jaså velade personerna ni skulle ut med? JOBBIGT!!! ..
Undra hur tanten brittinger är nu för tiden?

Idag har jag såååå ont :(

Kramis

2008-03-15 @ 10:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0