Påsk

image38

Lina, Linn o jag förra påsken.....

Jag har drabbats av ett hemskt illamående. Det började i går morse o kom tillbaka i gårkväll. Stupade i soffan vid halv sju, och sov sen till i morse. Jag vaknade några gånger o trodde jag var tvungen o spy, men det har jag inte gjort ännu. Idag känner jag mej lite lätt illamående, o har ont i magen. Så vi har inte kommit iväg till Svenljunga.

Kidsen är ute o är påskkärringar nu hos grannarna. Dom var så söta så...


                               Glad påsk

Kommentarer
Postat av: Nilla

Sicken tur att vi inte bestämmde att åka till er denna helg . Oväder o ditt illamående. Men hoppas du kryar på dig så ni kommer iväg imorron så Linn blir glad :-)
Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0