Sådär ja

Nu har jag klarat av en jobb med delad tur. Jag o min arbetskompis stack ner o solade på vår rast.
         nu känner jag mej inte lika likblek som i morse.

Appropå inlägget nedan så vill jag bara påpeka att jag inte är deprimerad. Men jag tror däremot att jag är dödsjuk. Har aldrig käns så innan. Alltså varit orolig för mej själv. Men nu är jag lite orolig för mej själv. Om mina lungor/ bröstet gör ont över helgen så ringer jag doktorn på Tisdag! Jag vill inte det, så försvinn nu dumma smärta!



Pössimage28

Kommentarer
Postat av: Nilla

Nu blir jag ju orolig :(
kram

Postat av: Nilla

Glömde skriva;
fin mysig blogg :)

Postat av: jenny

ååå. jag med! orolig värre....

2008-03-07 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0