Tog bilen

o åkte iväg in till stan förrut. Linn o jag. Vi köpte en barbiedocka, pizza o jag beställde hem en ring i aluminium. För födelsedagspengarna jag fick av pappsen. det var en enkel ring med en liten strass sten på mitten. Nu längtar jag efter att få hem den.

            I kväll blir det jobbet.
            I morgon jobbar jag bara till elva, sen måste vi åka o köpa mat. O kanske lite kläder ?

 Måste nog ringa läkaren ändå igen, högg i bröstet igårkväll, o jag började nästan grina. Man blir lite orlog för sej själv ibland. Men vad kan det vara? Tänk om jag är sjuk. Vem blir jag då?........

Kommentarer
Postat av: Nilla

Gumman snälla ring till dr!!!! Kan ju vara något "enkelt" bara som behöver ses om lite extra!! LOVA MIG ATT RINGA!!!!!! Och ring till mig när du har tid. Finns ALLTID för dig, det vet du! Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0