Vi tog en sväng...

till Ikea idag när jag kom hem från jobbet. Och till stadium där vi köpte en boxarkudde o boxarhandskar ( till den blivande 10 åringen )  att hänga i taket . O till Willys där de blev av med lite matvaror.

              Jag var duktig. Köpte inte ett enda klädesplagg. Det ni. Haha.

Hittade soffan jag vill ha, men snålade ut. Jag köper den en annan dag istället.

                                Ikväll : vin, så ska det låta på tv:n. O mina lantchips.
                                          Men först får det bli duschen, o svara på sms...som jag blivit dålig på att svara på på sista tiden...min mobil krånglar till tusen...


                              pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0