Jäkla jobb...

Pågrund av jobbet ikväll så missar jag chansen att klä upp mej o gå på MIngel med en vän. Lite smink o mingelkväll i Örebro. Suck, då blir man bitter. Men det går fler tåg......?

       Igårkväll när jag åkte hemstoppas jag av skylten Olycka , framför mej i kön står den ovannämda vännens sambo, så han kommer fram o berättar att en lastbil har vält o ligger mitt över vägen. Minuten efter kom en polis o sa att det skulle ta flera timmar det här o få bort latsbilen. Suck o stön. Killen framför visade vart vi kunde åka o vända, så vi gjorde det o tog världens omväg hem på en sisådär fyra mil extra. Jag slapp komma ivägen för lastbilen iallfall. Men lyckas alltid komma när det hänt en olycka, tredje gången nu på ett halvår. Blir lika rädd varje gång.

Nu ska jag upp o fixa mej.

Har blivit lite hätsbiten oxå, längtar efter att få rida på Indra...o bara gå ut med henne o springa med henne :)..

image74

Kommentarer
Postat av: Nilla

Blääää för olyckor :(
Har ju redan tapetserat ;) men menar den vita väggen nedanför , eller precis ovanför trappen som man ser på bilden :)
Den blir nog vit, tror vi.
Ahhh vi ska byta köksluckor? Inte hela köket väl? Ni som har så fint kök :)
Trisst när man missar roliga saker pga jobb...

Kramiz

2008-05-20 @ 14:58:22
Postat av: Nilla

Ja fy vad människor är gnälliga ibland, för minsta lilla .. tänk om man nångång kunde fatta, men man måste nog själv drabbas av nåt för att värdesätta livet på ett bättre sätt..

2008-05-21 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0