sköna sol :)

Nu njuter jag för fulla muggar. Den härliga solen visar sej en massor ju. Linn har badat i poolen  o jag har tittat på nu på förmiddagen.

    I går var vi i Hjo hos Jenny o barnen, vi gick till lekparken med picknick. O hade det mysigt i solen. Ikväll blir det lite jobb, sen kommer pappa o danne hit o grillar lite....

 Nu har Linn o jag gått in en stund. Hon blev lite trött i solen. O här nere är det svalt o skönt. Vi ska va på sjön i morgon, så våra hudar behöver nog vila lite från solen idag.

         Najisg helg på er
image76

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det kom tyvärr inte mkt regn, men lite ialf .. en ordentlig störtskur.. men jag hoppas det kommer ännu mer SNART helst idag, för det är skogsbränder lite öerallt nu, som du skriver :( ... Otäckt..

2008-06-11 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0