Snigeljakt..

Linns & min lördag började med lite soffmys vid tv:n. Vi sov i soffan inatt. Hihi. Sen blev det frukost o efter det en liten snigeljakts promenad. Vi såg några styckna. Vi plockade lite blommor oxå. När vi kom hem hade vi lite fikatajm på altanen, vi matade fåglarna, så vi satt o kollade dom en bra stund, hur dom bråkade om maten. Kul tyckte Linn.

Sen gick vi in o gjorde köttgryta o åt den, sen ut på altanen igen. O lekte lite, gungade o så.
Sen tog vi en promenad o cykeltur till lekparken dit Inger kom o pratade lite. Var kul o se lite människor :).

Linn hon saknar Jonas jättemycket. Igår tyckte hon inte alls det var kul, jag riktigt såg hur hon saknade, o jag kände samma sak. Hm....

Nu vilar vi lite Linnis o jag. Sen ikväll blir det soff, chips o mys stund....

Mys på...ett o två...
Lite bilder jag tagit idag...image72
Älskade pioner...
image73
Älskade unge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag ni haft :) Kramar

2008-05-17 @ 20:18:38
Postat av: Nilla

Hej, jag lade in bilder på hur trappan här inne ser ut nu ;) Kan du se vilken färg som skulle passa på väggen där det är vitt nu? Ska det vara vitt, eller blir det för vitt? Du är ju duktig på sånt där ;) Kram

2008-05-18 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0