Hjulen på bilen snurrar runt runt runt...

Igår avverkade jag ca 30 mil i bilen, o idag kommer jag göra detsamma. Aj aj, vad jag är trött på o åka i vår skitiga bil nu. Ska snabbdammsuga o skura den sen när darlingen kommer hem, så jag orkar med o sitta i den lurken i flera timmar.

Mamma kommer hit om en stund, passar perfekt, då kan hon ta med ERnst till sej i helgen :-). Slapp jag det problemet! Tack mamma. Sen kan jag brassa på o bjussa på min viltlax till henne sen då, fjäsk fjäsk.

Har gjort en planering för sommaren nu, en fika med Daniel! Som bor nere i Uddevalla. Ska bli sketakul! :). Vi har surrat i flera år via datorn. Härlig vän det!


Pöss o kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0