Latmask!

Jag skojjar inte när jag säger att jag bodde i soffan igår, jag var så trött så trött. När klockan var kvart i åtta så gick jag upp o la mej, men då kom min kära sambo o sa att jag var tråkig, det är ju lördag idag. Så jag hasade mej ner i soffan med gostäcket o somnade där istället. Vaknade halv elva idag o var helt svöllen i nyllet ;-). Jag kan nog sova hur mycket som helst vissa perioder, kanske för att jag aldrig kan slappna av o sätta mej ner, utan springer runt o plockar o har mej. Kroppen säger ju stop ibland minsann.

Vi har varit ute hos syrran , mattias o Neo nu ieftermiddag o kväll. Bjöds på god jordgubbs o rabarbers paj o kaffe! Sen red min lilla LInn på en av de minsat hästarna, så nu är hon hästbiten! :-).

Ska lägga mej i soffan lite nu igen, för snart börjar ju " Ensam mamma söker"....

Pösss

Jag VILL ha den där gråa klänningen juh! Men finns ju inte på hms hemsida? O orkar inte åka iväg.......nån som vill köpa åt moi? ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0