Bullfest



Linnis o jag har bakat bullar idag, det började dåligt, Linnis var suris o kastade saker efter mej, men när jag lät henne stå o hållas med saltet så gick det bra. Rackarns busunge ;-). Jag behöll humöret uppe iallfall.

Nu har surpuppan en kompis hos sej, så jag ska passa på o sätta mj i sköna soffan, ta mej en kopp kaffe o äta bulle ( ätförbudet i soffan gäller inte moi, för jag smular inte..hehe ). Måste ringa pappsen o fråga hur han mår oxå, han blev sparkad av en stor ardenner häst i förrgår, o när han var här i går så kunde han inte gå o inte röra sej. * Tycka synd om pappa *...

Pöss på er OCH jag vet att jag inte är bra på o bloggam hinner aldrig sitta vid datorn juh! :/,.......

Kommentarer
Postat av: Nilla

Blev bullarna goda då? :)



stackars din pappa :( Hur mår han nu?!



Kramiz...

Eddie hälsar med puss tillbaks ;)

2008-10-02 @ 19:05:20
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/
Postat av: jenny

ska bli himla gott med bullar på måndag ;-)

2008-10-02 @ 19:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0