Många borden...

Ja! Man bär så många måsten och jag borde med sej hela tiden.
Idag borde jag ta en rejäl städning av hela huset ( typ 200 kvm ), jag borde ta en promenad med Lill Linn. Och jag borde slänga i en tvätt i maskinen o vika in all tvätt som ligger rena i korgen, och jag måste komma på något att laga till till lunch åt mej o Linn.

Borde oxå ut o kratta löv som grannen gör just nu.

NU Fasiken ska allt detta bli gjort, så goodbye! Berättar ikväll hur det gick.
 
Jippie,
jag har kompat ikväll, skulle ha jobbat. O så har jag bytt bort söndagen, så den här helgen jobbar jag bara på lördag! Känns uberbra!



Först ska jag ut o leta efter Ernst!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ha en underbar helg, o hoppas du hittar Ernst ;)

2008-10-03 @ 12:16:38
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0