Pömsig..

Typiskt! LInn blev bjuden på spökfest igår, klockan halv tio idag. Och gissa vem jag fick väcka upp vid nio o stressa i frukost?, Jo både mej själv o LInn. Men vi är rackarns snabba så hon var där tio minuter innan. Så nu sitter jag o njuter av lite lugn morgon. VI brukar ju gå upp tidigt fast vi har sovmorgon ;).

Nu piggnar jag väl snart till, brorsan är påväg hit med lite fikabröd o falukorv till lunch . Tur man har snälla syskon :). Ikväll ska jag ju iväg med syrran o shoppa, dock känner jag mej lite ur form idag, ekar i huvet, på g o bli sjuk kanske?

Ska nog beställa lite saker från hm nu * trala la la la *

Kommentarer
Postat av: Jullan

Hej där!

Hade ingen aning om att man kan handla Gina-kläder på nätet. Det ska jag genast kolla. Tror dock det kan bli lite farligt. ;-)

Tack för tipset!

2008-10-23 @ 20:47:13
URL: http://jullan84.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0