S h o p p i n g

* JUblar o känner mej på hugget * I morgon blir det shopping med Syster E. Vi droppar av våra underbara barn hos mamma o beger oss iväg på lite shopping.

På min lista ;

Höststövlar
Vinterjacka
Vanliga toppar
Mysig sjal
Lite nyss smink
Och...

Massa mat

Jag
råkade springa på två svarta klänningar/tunikor idag oxå när en kompis o jag sprang en snabbis på stan....Hm. Passar bra att jag köpte dom, för när jag ringde lilla pappsen förrut så bjöd han in oss på begravning nästa onsdag. Till Farbror Svennes begravning.....slipper jag klädproblem iallfall..

Se ya!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ha en wholig shoppingstund!! :D Kramelikram.

Gissa vem som köpte telefon igår ;)

2008-10-23 @ 08:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0