Skafferi?

Har just påbörjat en skafferistädning. Men hua, det är inte kul. Har ju ett sånt där som jag alltid drömt om, ett skafferi man kan gå in i, som ett litet minirum. Men inte var min tanke att ha massa andra grejjer där inne än nödvändigt. Men nu är det så. Ska rensa nåndag, men orkar inte det nu.

I morgon drar katten jag o Linn ner till familjen i Nydalen. Grabbarna ska på andra håll. Ska bli skönt o åka ut till mamma o dom, bada badkar, sola solarium, rida på INdra o bara slappa i tv soffan framför IDOL ? Skulle jag tro. Tänkte syrrorna skulle få göra lite mixter i mitt hår, lite slingor o sånt :-).

Vill sova, försökta få sova middag förrut, men tror ni jag fick det för Linn ? ...


Mamma o Linn

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ha det härligt i Nydalen!:)

2008-10-09 @ 15:28:42
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/
Postat av: Nilla

TACK, du är bäst <3

2008-10-13 @ 19:39:59
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0