Snö..

Johodå, inatt hade det kommit snö, så det blev till o pölsa fram i morse till jobbet ( sov hos brorsan ). Blev dyngsur, men vad gjorde det? Det var ju fredag, o jobbet flöt på o vi unna oss lite onyttigheter o så vips så var jobbdagen slut, o tre dagars ledighet väntar innanfördörren. Jag var ute hos hunden som pappa tar hand om för tillfället ( ? ). Han är så fin Max, eller Maxen som jag kallar honom för. Stor är han oxå. Pappa vill att jag tar hem honom hit, men tyvärr får jag inte det för J. Han minns väl hur jobbigt det blev med Lajka :).

Nu ska vi fika på tårtan som barnen har gjort, o sen slappa hela kvällen lång. Hade tänkt bju hit nåra, men det ska bli halt inatt, så det vill jag inte ha på mitt samvete.

Ses o hörs.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0