Äntligen hemma..

Men bara på en snabbvisit. Jag har sovit ena natten hos syrran, o ena natten hos brorsan. Och jobbat lite därimellan. Ska in o jobba snart igen. VILL VA HEMMA. Vill krama min goa sambo lite. Har jag inte gjort sedan i fredags juh! * längtar *

Jag känner mej glad, för ikea club har min soffa för mycket billigare pris! En liten period just nu, men nu vet jag inte längre om jag vill ha TYlösand eller kramfors. Vet att jag vill ha schäslongdelen iallfall. O den platsen kommer bli MEST min ;-)...

På återseende! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

GÖTT MOS vi är också i soffbytar tagen! även om jag kör på en lantligare variant :) KRAM

2008-09-09 @ 17:51:03
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0