Hjo då...

Som rubriken säger så har Linn o jag varit hos våra kompisar i Hjo hela dagen. Var som vanligt buskul. O spännande o höra lite om det däringa :). I,m Happy for you my friend

Äntlisch fredag imorgon, blir o jobba en snabbis, sen hämta kidsen o darling o ta en sväng till IKEA. O förhoppningsvist köpa soffan dårå! Inte för att jag har råd med det just nu, men jag tänker ta mej råd. Man kan om man vill.

Måste upp o ta en voltaren nu, har sträckt mej i nacken. Det tack vare att jag skulle sträcka mej lite i morse. Min kära vän Jenny sa att det är nog åldern. Fniss. Jag är belägen att hålla med, plus himla otränad! Men gymmet väntar på mej, snart hinner jag med det oxå.....om jag inte väljer soffan?....pust o stön...livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0