Löven faller ner..

O jag borde kanske gå ut o kratta ? NEÄ.

Igår kväll blev det shopping,
dock inget till moi. Blev till Viktor. Senare på kvällen kom pappsen o brorsan hit med lite mat till oss alla.

Idag
kommer nog min andra familj hit på mat o sova över? Long time ago
Men nu ska jag vila
. Supertrött, järnbrist?



Här kommer en dålig bild på soffan o schäslongen. Det som saknas är en mysig matta o bord, o kanske nya gardiner, o lite andra kuddar o filtar?
Men allt kostar o jag är inte gjord av pengar..*FNiss*

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åå titta vad fint!

en lurvig matte skulle passa ;)



2008-09-27 @ 19:39:30
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/
Postat av: jenny

SUPERSNYGGT!!

2008-10-02 @ 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0