Snart...

Snart så dyker min soffa upp. På onsdag. Brorsan kommer hit o är lite bärhjälp. Ska bli kul. Jag glömde dock köpa lite andra saker till tv rummet, såsom det här....
FAKSE MattaMysigpysig matta......

UNNI VIRKA PlädMysiga plädar...

Men då har jag ju en anledning till o åka dit snart igen ;-).

Skönt o va hemma lite ikväll. Efter jobbhelg. Idag har Linn o jag vart hos Tandis, o jag har jobbat en stund, o vi har hälsat på mamma på jobbet, o hälsat på syrran på jobbet. Nu ska jag ställa mej o steka pannkisar o göra hemmgjord jordgubbssylt. Vill ni ha?

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja tack packar in oss i bilen o drar iväg till er ;)

2008-09-15 @ 16:32:46
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/
Postat av: Carolina

TAcktack!

Blir nog kanonsnyggt med soffan..hoppas man får se bild senare!

2008-09-15 @ 20:15:04
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0