Tylösand!

Det blev en tylösandsoffa inhandlad idag. Efter mycket om o men. Med två stycken shäslongdelar, såklart. Var tvungen o se så två fick rum o ligga på varje schäslongsdel, o så länge barnen är små får vi plats alla fyra på dom delarna :-).
Köpte även en helfigursspegel på jysk, som vi prutade ner pga av en liten liten skada som mina händiga sambo fixat redan. Känns braaaaaa...

Nån som vill komma o mysa i min nya soffa? Har bjussat hit lillsyrran, som behöver vila i den mer än någhonsin....*hemlis*

Pöss
En riktigt flexibel soffserie - skapa din egen sofflösning Denna är det, samma färg fast med två schäslonger. Passar nog till vårat STORA tv rum va?

Kommentarer
Postat av: Nilla

O hemlisen vet jag s...

Jag behöver oxå vila men inte av samma skäl :P



2008-09-13 @ 09:21:10
Postat av: Nilla

Ps; är mer maten på Mcdonlads jag tycker är skit ;)

Men leksakerna är visst inte så bra dom heller ;)

Men visst barn tycks ju gilla det där stället, gjorde man ju själv som liten...



SNYGG soffa för övrigt ! :)

2008-09-13 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0