Uppmuntran...

Såhär i snor, host o ont bak i ryggen plus att jag upptäckt en obehaglig sak någonstans, så tyckte jag att jag var värd lite saker. Därför skickade jag nyss efter lite mys från Hm.


Alltså, en rosa tröja (
mys ), en mysig scarf ( hoppas på att den är mysig ) och ett par örhängen......

IDAG KOMMER nog leilas piece of cake oxå på posten?  Mums.....

Men för o vara värd allt detta kanske jag måste plocka ur diskmaskinen, vika ihop all tvätt, o allt annat som måste göras enligt mej...

Pöss

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

det var MYSIGA saker du hittat, förgen piggar utan tvekan upp i höstrusket! :D

2008-09-03 @ 10:39:13
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättehärliga saker!! Snygg tröja!

klart du var värd det :)

2008-09-03 @ 11:00:27
Postat av: Nilla

obehaglig sak någonstans? orolig ..

var jag som skrev det där inlägget över här ;) glömde bara fylla i namn :)

2008-09-03 @ 11:01:28
Postat av: Petra Bloggar

hur går det med den obehagliga "saken" :S



ps. TACK vad glad jag blir, framsidan kommer kanske imorgon ;-)

2008-09-05 @ 19:11:45
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0